تکنولوژی ناسا به یاری نیمار آمد

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران - نیمار در ملاقات مقابل صربستان به علت مصدومیت تعویض شد و بعداً معین شد که مچ پایش رگ به رگ شده و هر دو بازی بعدی تیمش در مرحله گروهی را به احتمال قوی از دست می دهد.

تکنولوژی ناسا به یاری نیمار آمد

به گزارش بابا آب داد و به نقل از مارکا، حضور نیمار در بازی سوم مرحله گروهی در قطر بستگی به سرعت بهبود یافتن مصدومیتش دارد. او که شدیدا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود برای درمان فیزیوتراپی پیشرفته به فناوری ناسا روی آورده است.

نیمار در شبکه های اجتماعی نشان داد که تحت درمان با یک چکمه ویژه است. این تجهیزات از فناوری ناسا استفاده می نماید و روند بهبودی را سرعت می بخشد. چکمه سه تکنیک مختلف ماساژ را ترکیب نموده و گردش خون را فعال می نماید. بعلاوه بازگشت وریدی را تحریک می نماید، تورم را کاهش می دهد، درد و خستگی عضلانی را کاهش می دهد، اسید لاکتیک انباشته شده را از بین می برد، گرفتگی ها و بافت نرم و استخوان را بهبود می بخشد.

نیمار امیدوار است تا این تکنولوژی او را نجات بدهد و باز هم بتواند در بازی های جام جهانی قطر برای کشورش به میدان برود.

نیمار پس از مصدومیت ناراحت کننده اش در اینستاگرام نوشته بود: غرور و عشقی که برای پوشیدن این پیراهن حس می کنم احتیاج به توضیحی ندارد. اگر خدا به من فرصت می داد تا کشوری را برای متولد شدن انتخاب کنم قطعا انتخابم برزیل بود. هیچ چیزی در زندگی من ساده بدست نیامد. من همیشه مجبور بودم برای رسیدن به رویاها و آرزوهایم مبارزه کنم. هرگز برای کسی آرزوی بد نکردم و همیشه به احتیاجمندان یاری کردم. امروز یکی از سخت ترین لحظات زندگی من رقم خورد، و بله... دوباره در جام جهانی مصدوم شدم. خسته کننده و دردناک است اما مطمئنم این شانس را خواهم داشت تا برگردم زیرا تا جایی که در توان دارم کوشش خواهم کرد تا به کشورم، هم تیمی هایم و خودم یاری کنم. من فرزند خدا هستم و ایمانم بی نهایت است.

منبع: فرارو

به "تکنولوژی ناسا به یاری نیمار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی ناسا به یاری نیمار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید