فراوری مجموعه 12 قسمتی پیشتازان سلامت با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام

به گزارش بابا آب داد، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ای استان برای تبیین نقش دامپزشکی در سلامت و بهداشت غذا و تامین امنیت غذایی جامعه تاکید کرد.

فراوری مجموعه 12 قسمتی پیشتازان سلامت با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان در جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی که با حضور معاونین، مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در سالن جلسات این اداره کل تشکیل، شد با اعلام این مطلب گفت: ضروری است در شورای اطلاع رسانی و رسانه ای دامپزشکی از حضور متخصصین این حوزه بهره گیری بعمل آید.

وی با بیان اینکه بایستی کوشش گردد خدمات گسترده دامپزشکی به وسیله روابط عمومی تبیین و به وسیله رسانه های دیداری و شنیداری دیده گردد ادامه داد: بایستی خدمات همکاران دامپزشکی که بصورت شبانه روزی کوشش می نمایند به مردم ارائه گردد و در این زمینه ضروری است از ظرفیتهای فضای مجازی بهره مند شد.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه همکاران ما همیشه بدون اینکه دیده شوند در حال فعالیت هستند ادامه داد: در حالی که بعضی از مردم و حتی مسئولین، از فعالیتهای دامپزشکی خبر ندارند و این روابط عمومی ها هستند که در این زمینه نقش آفرینی می نمایند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان و روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی دوشادوش هم فعالیتهای اثرگذاری در این خصوص داشته اند ادامه داد: نقش روابط عمومی در جهاد تبیین، به ویژه در حوزه دامپزشکی، بسیار مهم و اثرگذار است و هر گونه ضعف در این بخش سبب ناآگاهی مردم می گردد که خسران بزرگی است.

دکتر بهداد تاکید کرد: دامپزشکی در تامین بهداشت، سلامت و امنیت غذایی مردم و جامعه نقش بسزایی دارد و از جمله مجموعه های زحمت کشی است که با وجود وظایف خطیر و مسئولیتهای سنگین به دور از هر هیاهو و جنجال به ارائه خدمات می پردازد.

مهندس سید محمد هادی موسوی مسئول روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که اقدامات لازم در مورد فعالیت در پیغام رسانهای داخلی انجام شده و صفحه روابط عمومی این اداره کل با هدف اطلاع رسانی و انعکاس فعالیتهای دامپزشکی استان در پیغام رسان های تاک، سروش، آی گپ و ایتا در دسترس عموم هم استانی های عزیز می باشد.

مهندس موسوی در مورد فراوری و پخش مجموعه 12 قسمتی پیشتازان سلامت، به همت روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان و با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی (شبکه سهند)، اضهار داشت: این مجموعه با هدف آشنائی عموم مردم با بیماری های مشترک بین انسان و دام و تبیین اقدامات و فعالیتهای دامپزشکی در مورد پیشگیری از این بیماری ها برنامه ریزی و فراوری شده است که طبق برنامه در سال تازه از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

بعلاوه در این جلسه در مورد اطلاع رسانی هر چه بهتر طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز فراوری، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در قالب طرح ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان که همزمان با سراسر کشور در سطح استان آذربایجان شرقی به مدت 2 ماه برگزار خواهد شد، تصمیمات مهمی اتخاذ شد، که از آن جمله می توان به نصب بنر های اطلاع رسانی در سطح شهر، پخش برنامه های آگاهی بخش به وسیله رسانه ملی، برگزاری نشست خبری، فعالیت گسترده و اطلاع رسانی به وسیله رسانه های ارتباط جمعی، علی الخصوص فضای مجازی و ... اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فراوری مجموعه 12 قسمتی پیشتازان سلامت با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مجموعه 12 قسمتی پیشتازان سلامت با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید