تقابل حساس یوونتوس و اینتر در استادیوم خالی از طرفدار ، جدال سرخابی ها در دربی منچستر

به گزارش بابا آب داد، رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند ملاقات دنبال می گردد.

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در استادیوم خالی از طرفدار ، جدال سرخابی ها در دربی منچستر

به گزارش ، شیوع ویروس کرونا هم باعث نشد رقابت های لیگ های فوتبال معتبر اروپایی تعطیل شوند. مسابقات لیگ های فوتبال در کشور های انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه امروز (یکشنبه) برگزار می شوند.

هفته بیست و نهم لیگ فوتبال انگلیس از روز گذشته با برگزاری 7 ملاقات شروع شد و قرار است امروز روز و فردا هم ادامه داشته باشد. مهم ترین ملاقات این هفته، اما امروز در دربی منچستر انجام می گردد و تیم های فوتبال منچستر سیتی و منچستر یونایتد برابر هم به میدان می فرایند. این بازی چند سالی است که اهمیت ویژه ای پیدا نموده است، این بازی، اما در این فصل شرایط متفاوتی دارد و 2 تیم کاملا شرایط متفاوتی دارند، شاگردان گواردیولا این روز ها به تازگی قهرمان جام اتحادیه شده اند و با 57 امتیاز در صندلی دوم جدول رده بندی قراردارند، اما منچستر یونایتد شرایط متفاوتی دارد و با 42 امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی است.

شاگردان سولسشر فصل خوبی را سپری نکردند و حالا هم با 4 مصدوم به این بازی می آیند البته آن ها در آخرین دربی منچستر 1 -0 برنده بوده اند، 2 تیم در 26 مصاف قبلیشان مصاف نزدیکی داشته اند به طوری که حالا سهم هر کدام از برد در این 26 بازی برای شاگردان گواردیولا و سولسشر به تریبت 12 و 11 برد بوده است و 3 بازی هم با نتیجه برابر به انتها رسیده است. دیگر نکته جالب درباره این بازی بدون شک آمار 2 تیم در 5 بازی گذشته شان است، سیتیزن ها 5 بازی بدون شکست داشتند و شیاطین سرخ هم 3 برد و 2 تساوی را ثبت نموده اند. این بازی امروز از ساعت 20 انجام می گردد.

دیگر ملاقات امروزهم که البته کم اهمیت هم نیست میان تیم های فوتبال چلسی و اورتون خواهد بود که از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران دنبال می گردد.

هفته بیست و هفتم لالیگا از آدینه با ملاقات تیم های فوتبال آلاوس - والنسیا شروع شد و امروزهم با انجام 5 ملاقات دیگر به انتها می رسد، این رقابت ها امروز شاهد تنها یک ملاقات بسیار مهم خواهد بود که آن هم تقابل تیم های فوتبال رئال بتیس و رئال مادرید است که با توجه به برد بارسلونا برابر رئال سوسیداد برای کهکشانی ها اهمیت زیادی دارد و آن ها دوباره اگر نتوانند بازی را برنده باشند شانس بازگشت به صدر جدول را از دست می دهند و بارسلونا به تنهایی صدرنشین لالیگا می گردد.

برنامه ملاقات های امروز لالیگا به توضیح زیر است:

اوساسونا - اسپانیول (14:30)

وایادولیید - بیلبائو (16:30)

لوانته - گرانادا (18:30)

ویارئال - لگانس (21:00)

بتیس - رئال مادرید (23:30)

رقابت های سری آ این روز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا با مسائل زیادی رو به رو است و تعدادی از ملاقات های آن لغو شد و یا بدون تماشاگر برگزار گردید، حالا هم قرار است تمام این بازی ها بدون حضور تماشاگران باشد و طرفداران فوتبال امشب شانس تماشای مهم ترین بازی ایتالیا و یکی از مهم ترین ملاقات های فوتبال دنیا میان تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر را ازنزدیک ندارند. بازی 2 تیم همیشه در طول تاریخ با اهمیت بوده است و برای همین به دربی ایتالیا معروف است.

هر 2 تیم این روز ها بیش از پیش برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند و نمایش نزدیکی هم دارند. تیم فوتبال لاتزیو این روز ها با انجام 26 بازی و 62 امتیاز صدرنشین ایتالیا است، این در حالی است که یوونتوس و اینتر به ترتیب با 25 و 24 بازی، 60 و 54 امتیازی هستند و در رتبه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. مصاف 2 تیم همان طور که گفته شد یکی از مهم ترین های تاریخ بوده است، البته در چند سال گذشته وزن به سود یوونتوسی هابوده است و آن ها در مجموع 23 بازی قبل 12 مرتبه برنده بودند و تنها 3 بازی را باخته اند و نتیجه 8 بازی دیگر هم با نتیجه تساوی به انتها رسیده است.

برنامه ملاقات های امشب سری آ به توضیح زیر است:

پارما - اسپال (15:00)

سمپدوریا - هلالس ورونا (17:30)

آث میلان - جنوا (17:30)

اودینزه - فیورنتینا (20:30)

یوونتوس - اینتر (23:15)

رقابت های هفته بیست و پنجم بوندس لیگا از 2 شب پیش شروع شده است و امروز هم با برگزاری 2 ملاقات پیگیری می گردد که در مهم ترین آن تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان آگزبورگ خواهد بود.

بایرن مونیخ - آگزبورگ (18:00)

ماینتس - دوسلدورف (20:30)

رقابت های لیگ یک فرانسه هم از 2 شب پیش شروع شده است و امشب هم با انجام 3 بای دیگر پیگیری و به انتها می رسد.

سنت اتین - بوردو (17:30)

رن - مون پلیه (19:30)

لیل - لیون (23:30)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تقابل حساس یوونتوس و اینتر در استادیوم خالی از طرفدار ، جدال سرخابی ها در دربی منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل حساس یوونتوس و اینتر در استادیوم خالی از طرفدار ، جدال سرخابی ها در دربی منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید