تخفیف 5 درصدی تورهای خروجی پاییز و نوروز به ناشران، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران کتاب

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارج نهادن به فرهنگ کتابخوانی، مطالعه وقدردانی از فعالان حوزه کتاب، گروه گردشگری ژیوار تخفیف 5 درصدی تورهای ممسافرتی پاییز و نوروز خود را به فعالان این عرصه ارایه می نماید.

تخفیف 5 درصدی تورهای خروجی پاییز و نوروز به ناشران، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران کتاب

به گزارش روابط عمومی گروه گردشگری ژیوار، محسن قادری مدیرعامل این گروه گردشگری، همزمان با رونمایی ازبسته های سفر مجذوب نماینده و متفاوت پاییزی و نوروزی این گروه از ارائه تخفیف 5درصدی ارزی به تمامی ناشران، نویسندگان، مولفان، مترجمان و ویراستاران حوزه کتاب اطلاع داد.

او گفت: این زمان فرصت مغتنمی است برای ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت از کتاب و کتابخوانی و تقدیر از تمامی تلاشگرانی که برای فرهنگ، ادب، دانش و هنر وطن مان می کوشند و قلم فرسایی می نمایند؛ از این رو گروه مسافرتی ژیوار که حامی فرهنگ، هنر و دانش ایران زمین است، برای این مهم می کوشد.

مدیرعامل گروه ژیوار گفت: تمامی فعالان و تلاشگران حوزه کتاب از 21تا 30 آبان با خرید یکی از بسته های سفر مجذوب نماینده پاییزی ونوروزی از 5 درصد تخفیف ارزی برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای خرید و اطلاعات بیشتر تورها می توانند با گروه مسافرتیژیوار یا شماره تماس 02154795000 تماس بگیرند یا به وبسایت ژیوار مراجعه نمایند.

منبع: صدای میراث

به "تخفیف 5 درصدی تورهای خروجی پاییز و نوروز به ناشران، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 5 درصدی تورهای خروجی پاییز و نوروز به ناشران، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید