بیت کوین به 60هزار دلار می رسد

به گزارش بابا آب داد، تهران (پانا) - امروز بیت کوین به مرز60 هزار دلار نزدیک شد. این در حالی است که با وجود کاهش نرخ دلار، طلا برترین هفته خود را در 5 ماه گذشته طی کرد.

بیت کوین به 60هزار دلار می رسد

به گزارش اقتصادنیوز ، CoinGecko اعلام نمود: ارز دیجیتال برتر در کمتر از یک ساعت 3.5 درصد افزایش یافت و برای اولین بار از ماه مه(خرداد) امسال به مرز 60 هزار دلار رسید.

این رشد در پی گزارش بلومبرگ مبنی بر عدم مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با ETF بازار آینده بیت کوین و احتمال راه اندازی این نوع ETF بیت کوین در هفته آینده رخ داد.

بعلاوه فرایند طلا پس از دو روز فرایند مثبت، صبح امروز فرایندی متفاوت را تجربه کرد. امروز قیمت فلز زرد 0.22 درصد و نقره 0.18 درصد کاهش پیدا می نماید.

با وجود این کاهش نسبی قیمت، طلا این هفته برترین 7 روز خود را در 5 ماه اخیر تجربه کرد. کاهش نرخ های دلار و بازده خزانه داری آمریکا، زیان های معاملات طلا در این ایام را تا حدود زیادی محدود کرد.

پس از رسیدن طلا به بالاترین سطح یک ماهه 1800.12 دلار در روز پنجشنبه ، قراردادهای آینده طلا 0.11 درصد کاهش یافت و به 1795.95 دلار رسید. این هفته تا کنون 2.1 درصد افزایش یافته است. دلار ، که به طور معمول خلاف جهت طلا حرکت می نماید، در روز آدینه افزایشی شد.

اگرچه به نظر می رسد بهبود آمار مشخص کننده بازار کار آمریکا به طور گسترده ای برای کاهش تدریجی حمایت ها و نظارت های فدرال رزرو در نوامبر 2021 کافی تلقی می گردد، اما اختلافات بین مقامات بانکی در این اقتصاد ادامه دارد.

کمیته راهبری صندوق بین المللی پول روز پنجشنبه اعلام نمود: سیاست گذاران جهانی باید به نظارت دقیق بر نوسان قیمت ها ادامه دهند تا فشارهای تورمی طی شده و اقتصاد به شرایط عادی بازگردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بیت کوین به 60هزار دلار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین به 60هزار دلار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید