برگزاری اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی مجازی در دانشگاه دامغان

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران/سمنان اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی به صورت مجازی در دانشکدهٔ هنر دانشگاه دامغان برگزار گشت.

برگزاری اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی مجازی در دانشگاه دامغان

محمدجواد باقری دبیر این فستیوال هنری در گفت وگو با بابا آب داد اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره امروز 17بهمن ماه با حضور لطیفی کارگردان برجسته سینمای ایران و شماری از مسوولان و هنرمندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به همت انجمن علمی تلویزیون و هنرهای دیجیتال و دانشکده هنر دانشگاه دامغان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی به میزبانی دانشکدهٔ هنر دانشگاه دامغان و به همت انجمن علمی تلویزیون و هنرهای دیجیتال در دوران تعطیلی دانشگاه ها به صورت مجموعه کارگاه های آنلاین در پلتفرم های آموزشی و با حضور عوامل حرفه ای سینما برگزار گشت.

باقری هدف از برگزاری این فستیوال را ارتقای هنری دانشگاهیان از طریق ارتباط بی واسطهٔ دانشجویان با عوامل حرفه ای سینما برشمرد و شرح داد: این فستیوال به صورت رایگان از 11 تا 17 بهمن ماه برگزار می شود

وی با اشاره به برنامه های اختتامیه این فستیوال دانشجویی گفت: در برنامه ای که برای اختتامیه این فستیوال تدارک دیده شده، دانشجویان علاقه مند می توانند برای شرکت و حضور در آن ایده های فیلم نامه خود را به دبیرخانه فستیوال ارائه دهند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: ایده های برتر تا مرحله نگارش فیلمنامه و دکوپاژ از طرف استادان سینما حمایت می شوند و شرکت تهیه و تولید دانشجویی بی پیکچرز به اجرای آنها کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش بابا آب داد در ارتباط با برنامه های آموزشی و جنبی این جشنواره اظهار کرد: در طول این جشنواره 12 کارگاه آموزشی با حضور اساتید سینما برگزار که با استقبال دانشجویان علاقهدمند همراه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی مجازی در دانشگاه دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی مجازی در دانشگاه دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید