بایدن اختلاف بالای تک رقمی خود را حفظ نموده است

به گزارش بابا آب داد، نتایج تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جو بایدن نامزد دموکرات ها توانسته است اختلاف 8 واحدی پیشتازی خود نسبت به دونالد ترامپ را در ایالت میشیگان حفظ کند.

بایدن اختلاف بالای تک رقمی خود را حفظ نموده است

تارنمای پولیتیکو گزارش داد: نتایج نظرسنجی روزنامه نیویورک تایمز و کالج سیِنا که روز چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد که بایدن با کسب 49 درصد آرا نزد رای دهندگان احتمالی در میشیگان از ترامپ با 41 درصد آرا جلوتر است.

نظرسنجی قبلی روزنامه نیویورک تایمز و شرکت نظرسنجی سِیِنا که اوایل ماه جاری میلادی انجام شد، همچنین نشان می داد که بایدن با اختلاف 8 درصدی و با اختلاف 48 در مقابل 40 از ترامپ در این ایالت کلیدی پیشی گرفته است.

نظرسنجی شرکت ریل کلیر پالیتیکس که در بازه زمانی 27-21 اکتبر (30 مهر تا 6 آبان) اجرا شده اختلاف پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ را 8.7 درصد نشان می دهد.

ترامپ با اختلاف 0.3 درصد 16 رای الکترال میشیگان را در انتخابات سال 2016 به خود اختصاص داد.

نظرسنجی های عمومی اکنون نشان می دهند که بایدن در سه ایالت کلیدی میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا از ترامپ جلوتر است و در ایالت هایی که به طور معمول به جمهوریخواهان رای می دهند همچون تگزاس و جورجیا، رقابت به شکل فزاینده ای نزدیک است.

در عین حال ترامپ کوشش می نماید در مینه سوتا و نوادا پیروز گردد.

نظرسنجی نیویورک تایمز و کالج سِینا در بازه زمانی 26-23 اکتبر (5-2 آبان) با 856 نفر از رای دهندگان احتمالی و با ضریب خطای مثبت و منفی 4 درصد اجرا شده است.

نظرسنجی دانشگاه مانموث نیز که روز چهارشنبه و شش روزه مانده تا انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) انجام شد، نشان می دهد که در ایالت جورجیا 50 درصد از رای دهندگان واجد شرایط بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند. در این ایالت 45 درصد به ترامپ رای دادند.

این نظرسنجی در بازه زمانی 27-23 اکتبر (6-2 آبان) از بین 504 نفر از رای دهندگان در جورجیا و با حاشیه خطای مثبت و منفی 4.4 درصد اجرا شده است.

نظرسنجی شبکه خبری ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست در ایالت ویسکانسین نشان می دهد که بایدن با اختلاف 17 درصدی از ترامپ جلو است. این نتایج نشان می دهد که بایدن مورد حمایت 57 درصد از رای دهندگان احتمالی است و میزان حمایت از ترامپ نزد این گروه از رای دهندگان 40 درصد است.

بایدن اکنون در نظرسنجی پیشتاز است و متوسط 10 نظرسنجی نشان می دهد او مورد حمایت اندکی بیش از نیمی از آمریکایی ها است و ترامپ با هفت تا هشت درصد اختلاف از او عقب است.

آمریکایی ها سه شنبه آینده (سوم نوامبر،13 آبان) درباره رئیس جمهوری جدید خود تصمیم گیری می نمایند. با این حال متوسط نظرسنجی ها از 4 اکتبر (13 مهر) تا به امروز حمایت از او را بالای 50 درصد نشان می دهد.

نظرسنجی جدید ایندیپندنت نشان می دهد که بایدن با اختلاف 14 واحد در نظرسنجی ملی از ترامپ جلو است. این نظرسنجی 6 روز مانده تا روز انتخابات در آمریکا منتشر شده است.

بیش از 70 میلیون آمریکایی تا به امروز و تا قبل از روز انتخابات رای خود را انداخته اند که بیش از دو برابر میزان کلی مشارکت در انتخابات سال 2016 است و کارشناسان می گویند کشور در راستا شکستن رکورد سال 1908 قرار گرفته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "بایدن اختلاف بالای تک رقمی خود را حفظ نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن اختلاف بالای تک رقمی خود را حفظ نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید