بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا

به گزارش بابا آب داد، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو عصر روز گذشته (شنبه 20 فروردین) از از اردوی تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا در آموزشگاه ملی المپیک بازدید کرد.

بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا

به گزارش گروه ورزشی بابا آب داد به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به پیش رو بودن بازی های آسیایی هانگژو اردوی رشته های اعزامی در حال برگزاری است که به همین منظور تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا طبق هماهنگی ها در آموزشگاه ملی المپیک در حال برگزاری تمرینات خود هستند.

به همین منظور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته با حضور در آموزشگاه ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی سپک تاکرا و کاراته بازدید کرد.

وی ضمن تبادل نظر با مسئولان، کادرفنی و ورزشکاران و اطلاع از شرایط آمادگی آنان، برنامه های آینده برای اردو های بعدی به منظور آمادگی هرچه بیشتر قول همه گونه حمایت از سوی کمیته ملی المپیک را داد.

در ادامه فخری ضمن آرزوی موفقیت و کسب برترین نتیجه در هانگژو با تاکید از کادرفنی خواست تا تست های آمادگی جسمانی ورزشکاران را در محل آموزشگاه و طبق برنامه ای که از قبل هماهنگ شده بود انجام دهند و بعلاوه در تبادل نظر با ورزشکاران تاکید نمود که در تعطیلی اردو ها به تمریناتشان توجه نمایند تا از شرایط آمادگی دور نشوند.

در اردوی سپک تاکرا، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا به همراه کادر فنی و ورزشکاران و در اردوی کاراته نیز سید حسن طباطبایی و محسن آشوری رئیس و نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و سپک تاکرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید