سوارکاران زنجانی پریدند

به گزارش بابا آب داد، خبرنگاران/زنجان چهارمین دوره مسابقات پرش اسب قهرمانی استان زنجان با حضور باشگاه های مختلف برگزار گردید.

سوارکاران زنجانی پریدند

رقابت های پرش با اسب قهرمانی استان زنجان چهارمین دوره خود را هم پشت سر گذاشت و سوارکاران در رده های تشویقی، مبتدی، نونهال، نوجوان و آزاد به میزبانی باشگاه سوارکاری المپیک زنجان به مصاف هم رفتند.

در رده تشویقی این رویداد ورزشی، تایماز گل محمدی با لکسا، ابوالفضل عشایری با جک وین سنت، ابوالفضل افتخاری با تجن، محمدحسین خدایاری با جهاندار، آراد عباسیون با هاکان، پویا حسین خواه با یادگار، آرین امیری با لوکاس، مهدی بیات با آریو، حسین خلخالی با کوئین کورد، مهدی بیات با سوفیا، مبینا قبادی با سورن و سولماز اویسی با هیرسا توانستند راستا مسابقه را بدون خطا طی نمایند.

در رده اسب و سوار مبتدی، ابوالفضل افتخاری با یاقوت، حسین خلخالی با کوئین کورد، آراد عباسیون با هاکان، سام نوروزی با الدرادو، ابوالفضل افتخاری با تجن، نگار موسوی با کنبریج، مبینا قبادی با سورن و ستایش اطهمی با متیو پیروز به طی راستا بدون خطا شدند.

این رقابت ها در رده سنی نونهال و نوجوان هم دنبال شد که در این بخش متین کاظمی با آلیس به مقام قهرمانی رسید، اسم دومی در اختیار ابوالفضل عشایری با جک وین سنت نهاده شد و سها غلامیان با سرآمد هم در صندلی سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

در رده آزاد این دوره از رقابت های پرش با اسب استان زنجان، ابوالفضل افتخاری با تارخ به مقام قهرمانی دست یافت، پوریا زنجانی با دوریکا اسم نایب قهرمانی را از آن خود کرد و متین بهشتی با فنوگراف اسم سومی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سوارکاران زنجانی پریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارکاران زنجانی پریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید