اولین تصاویر از گوشی مجذوب کننده Moto G52 موتورولا

به گزارش بابا آب داد، با اینکه اطلاعات ما درباره گوشی میان رده آینده Moto G52 موتورولا بسیار اندک است، اما روز گذشته برای اولین بار تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد که طراحی این دستگاه و وجود یک صفحه نمایش بزرگ و سیستم دوربین سه گانه در آن را تأیید می کند.

اولین تصاویر از گوشی مجذوب کننده Moto G52 موتورولا

به گزارش بابا آب داد، در اوایل این ماه میلادی، ما شاهد ظهور گوشی هوشمند موتورولا Moto G52 در وب سایت های گواهی نامه های مختلف بودیم با این حال، پس از آن هیچ خبری از گوشی در دسترس نبود. اکنون، Evan Blass از طریق وبسایت فناوری 91Mobiles برای اولین بار تصاویر و برخی مشخصات رسمی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که نشان می دهد ما به تاریخ عرضه آن نزدیک شده ایم.

گوشی آینده Motorola Moto G52 قرار است جانشین گوشی فعلی Motorola Moto G51 شود. تصاویر نو نشان می دهد این گوشی هوشمند دوربین سه گانه و طراحی سوراخ پانچ را از مدل G51 به ارث خواهد برد. نام رمز این گوشی Rhode است و دارای یک پانچ سوراخ بزرگ است و از صفحه نمایش 6.55 اینچی POLED با وضوح +FHD بهره می برد. با این همه، این صفحه نمایش نرخ رفرش 90 هرتزی دارد که نسبت به نسخه قبلی خود که نرخ رفرش 120 هرتزی دارد، شاهد کاهش بوده است. اما، وجود یک پنل POLED در گوشی هوشمند نو بدون شک در برابر یک صفحه نمایش LCD، یک ارتقاء قابل توجه محسوب می شود.

با حرکت به پشت دستگاه، یک دوربین عمودی با یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، خواهیم دید. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن ویدئو و عکس های سلفی است. در پشت، لوگوی موتورولا و نام شرکت حک شده است. بر اساس تصاویر ما همچنین می توانیم سینی سیم را در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا، دکمه پاور را در سمت راست دستگاه ببینیم.

گفته می شود که تراشه کوالکام اسنپدراگون 680 با 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، به این گوشی قدرت خواهد داد. برای کسانی که نمی دانند باید گفت که این چیپست از 5G پشتیبانی نمی کند، به این معنی که این دستگاه فقط یک گوشی 4G خواهد بود. این یک حرکت غیرعادی است، زیرا مدل قبلی Moto G51 از 5G با تراشه +Snapdragon 480 پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دارای رتبه مقاومت IP52 است، اما هیچ جزئیاتی در مورد سرعت شارژ آن وجود ندارد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه بوت می شود و در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه می شود. در حال حاضر، موتورولا تاریخ عرضه این گوشی را فاش نکرده است، و همچنین ما هیچ تاریخی را از سازنده درخصوص عرضه جهانی آن دریافت نکرده ایم، با این همه گفته می شود این گوشی به زودی در سطح بین المللی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-بابا آب داد

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر از گوشی مجذوب کننده Moto G52 موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر از گوشی مجذوب کننده Moto G52 موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید