استقبال پر شور مخاطبان خارجی از ماحی داوود خیام

به گزارش بابا آب داد، فیلم سینمایی ماحی ساخته داوود خیام این روزها در حالی در کانادا اکران می گردد که مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفته است.

استقبال پر شور مخاطبان خارجی از ماحی داوود خیام

داوود خیام کارگردان سینما با اشاره به شرایط اکران فیلم سینمایی ماحی در خارج از کشور در مصاحبه با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی بابا آب داد؛ گفت: این فیلم با زیرنویس انگلیسی در کشور کانادا در حال نمایش است و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و سالن ها پر شده است.

وی نسبت به استقبال مخاطب خارجی از این فیلم گفت: حس پخش کننده خارجی در این زمینه خوب بود اما چون خودم حضور ندارم، نمی توانم دقیقا در خصوص این شرایط حرفی بزنم.

این کارگردان افزود: ماحی پس از کانادا در کشورهای آمریکا و اروپا برای مخاطبان اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ داستان این فیلم که بر اساس اتفاقات واقعی است، بین سال های 91 تا 92 می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام ماحی است. شرایطی که بازگوکننده معنای کلمه ماحی است که از آن به محوکننده یا نابودکننده یاد می گردد.

آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی، سپیده اعلایی، هدی نوری زاده و مریم داوودی از جمله بازیگرانی هستند که در این پروژه سینمایی ایفای نقش نموده اند.

سایر عوامل ماحی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: داوود خیام، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، سرمایه گذار و مجری طرح: روزبه حسینی کارگر، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه: پیغام اسکندری، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: منصور شهبازی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، آهنگساز: بهزاد عبدی دستیاران اول کارگردان: حسین خضوعی، سامان رخصتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: مهدی دلخواسته، مدیر فراوری: محمدرضا منصوری، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال پر شور مخاطبان خارجی از ماحی داوود خیام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال پر شور مخاطبان خارجی از ماحی داوود خیام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید