5 مودم همراه 4G، 5G برتر از نظر عمر باتری طولانی

به گزارش بابا آب داد، یکی از دلایل محبوبیت مودم های همراه و جیبی، باتری آن ها است. اینکه می توانیم چندین ساعت به اینترنت وصل شویم؛ بدون اینکه نیازی به برق و پریز و کابل برق و این چیزها داشته باشیم.

5 مودم همراه 4G، 5G برتر از نظر عمر باتری طولانی

همه کاربران دوست دارند مودم های همراه و جیبی داشته باشند که عمر باتری بیشتری دارند. چون، با خیال راحت تر می توانند در هر کجا از این مودم استفاده نموده و مطمئن باشند هرگز بدون اینترنت باقی نمی مانند.

در حالی که غالب مودم های همراه از باتری هایی 2 تا 3 هزار میلی آمپرساعت سود می برند که معمولا از 3 ساعت تا 6 و 7 ساعت شارژ می دهند؛ بعضی مودم ها دارای باتری عظیم تر و ظرفیت بالاتری هستند؛ مثلا باتری 5، 6 یا 10 هزار میلی آمپرساعتی دارند که به راحتی شما می توانید بیش از یک نصف روز به اینترنت و وای فای وصل باشید و هرگز احساس خطری از جانب خاموش شدن مودم نداشته باشید.

ضمن اینکه بعضی از این مدل های مودم در نقش پاوربانک هم ظاهر شده و درگاه هایی دارند که به وسیله آن ها می توان گوشی موبایل، تبلت، هندزفری و سایر دستگاه های همراه را برای مدت شارژ کرد. این سری از مودم ها برای روزهای گردش گری، سفر و ماموریت بسیار مناسب هستند؛ چون یک دستگاه 3 در 1 هستند.

شما دوست داشته باشید دستگاهی خریداری کنید که چندکاره باشد و شما را به اینترنت موبایل پرسرعت 4G LTE وصل کند؛ پاوربانک باشد؛ روتر بی سیم باشد و بتوانید از هات اسپات شخصی و امن بهره ببرید.

در این مطلب، 5 مودم همراه با بالاترین ظرفیت باتری جهان را معرفی کردیم:

هواوی E5885

یکی از برترین مودم پاوربانک های جهان همین مودم است. این مودم در بعضی کشورها و بازارها با نام مودم Mobile WiFi Pro2 شناخته می گردد و جزو برترین مودم های همراه هواوی در چند سال اخیر است.

از نظر سرعت اینترنت در رده LTE Cat 6 با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه و به پردازنده های سیلیکون Balong 722M مجهز شده است ولی چیزی که آن را برای سفر و همراهی بسیار ارزشمند می نماید؛ باتری 6400 میلی آمپرساعتی آن در کنار درگاه های ارتباطی کامل از پورت LAN بگیرید تا درگاه میکرو یواس پی و USB 2.0 است. به راحتی می توانید با یک کابل UCB-C دستگاه های دیگر را شارژ کنید.

هواوی می گوید این مودم نزدیک به 25 ساعت شارژ نگه می دارد که کمی دور از فکر است ولی قطعا شما می توانید بیش از یک نصف روز با آن به برترین اینترنت و وای فای وصل باشید. وای فای دو بانده 802.11ac در رده AC1200 دارد تا سرعت را هم تضمین کند.

شیائومی ZMI MF855

یکی دیگر از مودم پاوربانک های معروف جهان، است. این مودم در دو مدل باتری 7800 و 10000 میلی آمپرساعتی عرضه شده و اگرچه در رده LTE cat 4 با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه است ولی می تواند یک شبانه روز برای شما شارژ نگه دارد. البته، شیائومی می گوید با باتری 10 هزار میلی آمپرساعتی نزدیک به 70 ساعت شارژ دارید.

وای فای تک بانده، فناوری شارژ سریع QC 2.0، درگاه های USB و Micro USB به همراه کابل میکرو یواس بی به USB-C مزایای انکارناپذیر آن هستند. ولتاژ ورودی 5 ولت و ولتاژ خروجی این پاوربانک 5.1 ولت است. آمپر ورودی هم 2 آمپر و خروجی 2.1 آمپر است.

هواوی E5770-320

مودم E5770-320 (در بعضی بازارها Mobile WiFi Pro) یک نسخه پیش تر از مدل E5885 است و تقریبا همان ویژگی ها را اما با طراحی متفاوت و بانری کوچک تر دارد. باتری این مودم 5200 میلی آمپرساعتی است و می تواند تا 20 ساعت برای شما شارژ نگه دارد یا دستگاه های دیگر را شارژ کند.

یک مودم در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه است و از یک درگاه LAN صد مگابیت، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه میکرو USB سود می برد.

یکی از برترین و پرفروش ترین مودم های همراه هواوی در سال های گذشته بوده ولی اکنون یک مقداری قدیمی شده و هواوی دیگر از آن پشتیبانی نمی نماید. در بازار ایران هم زمانی به وفور یافت می شد و فروش خوبی داشت ولی اینک باز به سختی بتوانید دست اول آن را پیدا کنید.

وزن این مودم فقط 185 گرم است و برای اینکه همواره همراه خود ببرید و در کوله یا کیف بیندازید؛ گزینه بسیار خوبی به نظر می رسد.

هوتو TripMate Titan

یکی از برترین مودم های همراه مناسب مسافرت و طبیعت گردی است؛ یک مودم روتر چند کاره که از باتری 10400 میلی آمپرساعتی سود برده و دارای هر نوع درگاهی برای اتصال دستگاه ها به مودم است. از درگاه شبکه اترنت LAN برای اتصال لپ تاپ به مودم و اینترنت تا درگاه میکرو یواس پی و یو اس پی 2 برای شارژ دستگاه های همراه دیگر!

با این مودم می توانید دقیقا دو بار یک اسمارت فون را شارژ کنید یا اینکه بیش از یک روز پیوسته به اینترنت فورجی وصل باشید. سرعت این مودم مسافرتی و همراه در همان رده LTE Cat 4 است.

نزتک 99C/99B

برند نزتک دو مدل مودم پاوربانک نسبتا خوب دارد. مدل اول که و قدیمی تر است؛ باتری 5200 میلی آمپرساعتی دارد و از خروجی 7 ولت پشتیبانی می نماید. تقریبا 18 ساعت می تواند شما را به اینترنت فورجی وصل کند.

مدل جدیدتر و در همین سال گذشته روانه بازار شده است و از باتری 6 هزار میلی آمپرساعتی سود می برد و باز هم قابلیت های پاوربانکی دارد و بیش از 15 ساعت شما را به اینترنت پرسرعت فورجی متصل می نماید.

هر دو مودم از رده LTE Cat 4 و با حداکثر سرعت 150 مگابیت هستند ولی می توانند نیازهای یک کاربر معمولی را برای اتصال به هات اسپات و اینترنت با چند دستگاه همراه رفع نمایند.

این مودم ها در بازار ایران یافت می شوند و از گارانتی خوبی هم برخوردار هستند تا بتوانید با خیال راحت آن ها را خریداری و بهره ببرید.

هواوی E6878

هواوی دو مودم 5G با باتری 8 هزار میلی آمپرساعتی دارد. یکی مدل که جزو معروف ترین روترهای فایوجی جهان است و دیگری مدل سبک تر و جمع وجورتر 5G Portable Mobile Wi-Fi Router که قدیمی تر هم هست.

البته، برای اتصال به شبکه های 5G داشتن یک باتری 8 هزار میلی آمپرساعت چندان زیاد نیست و تقریبا به شما 7 الی 10 ساعت شارژ می دهد ولی اگر با این مودم روترها به شبکه های 4G وصل شوید؛ عمر باتری بیشتری خواهید داشت و می توانید تقریبا یک نصف روز از مودم بهره ببرید.

مودم E6878 چند مزیت بسیار عظیم و هیجان انگیز مانند شارژ سریع 40 واتی، شارژ معکوس 15 واتی برای شارژ گوشی موبایل و دیگر وسایل همراه، باتری 8000 میلی آمپرساعتی در مدل E6878-370 و پشتیبانی از هر گونه شبکه موبایلی که سراغ دارید اعم از 4G و 5G تا TD-LTE دارد.

منبع: شبکه چی

به "5 مودم همراه 4G، 5G برتر از نظر عمر باتری طولانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مودم همراه 4G، 5G برتر از نظر عمر باتری طولانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید