103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته

به گزارش بابا آب داد، یک منبع نظامی یمنی گفت که تجاوزات نیروهای ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته در جنوب حدیده به 103 مورد رسیده است.

103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته

به گزارش سرویس بین الملل بابا آب داد، علی رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی بیان کرد تعداد تجاوزات نو نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های جنوب حدیده طی یک روز گذشته 103 مورد بوده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین این منبع خطرنشان کرد: تخلفات نو ائتلاف سعودی شامل پرواز هواپیماهای جاسوسی در حریم هوایی حیس و الجبلیه و بعلاوه انجام چهار حمله با این هواپیماها می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: 7مورد از دیگر تجاوزات ائتلاف سعودی با گلوله توپخانه و 80 مورد دیگر نیز با شلیک گلوله های مختلف به ثبت رسیده است.

دو روز قبل نیز 115 تجاوز نو از سوی نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های جنوب حدیده انجام شده بود؛ طی آن ها هواپیماهای شناسایی ائتلاف سعودی به منطقه حیس در جنوب استان ساحلی حدیده در غرب یمن حمله نموده بودند.

علاوه بر این نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی منطقه ها تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی را با شلیک 84گلوله موشک و توپ بمباران کردند؛ این ائتلاف تخلفات دیگری نیز نظیر ایجاد استحکامات رزمی در منطقه حیس و منطقه مکبانه در غرب استان تعز داشت.

تجاوزهای ائتلاف سعودی در حالی تداوم می یابد که روز گذشته (چهارشنبه) فرماندهی مشترک نیروهای این ائتلاف متجاوز طی بیانیه ای مدعی توقف عملیات نظامی داخل یمن، با هدف موفقیت رایزنی های سیاسی شده بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید