گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 چه تغییراتی خواهند داشت

به گزارش بابا آب داد، اخبار متفاوتی درباره گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ 4 و فولد 4 سامسونگ تا به امروز منتشر شده و به تازگی مشخصات باتری، شارژ، نسبت تصویر و پردازنده این دستگاه افشا شده است.

گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 چه تغییراتی خواهند داشت

به گزارش بابا آب داد، خط فراوری گوشی تاشوی نو سامسونگ قرار است تغییرات نوی را در مدل های نو Fold و Flip به ارمغان بیاورد. جزئیات این به روزرسانی ها کمابیش در چند ماه گذشته منتشر شده است. این هفته، چند خبر نو در خصوص ابعاد باتری، نمایشگر ها و سرعت شارژ تا حدودی محدود گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 ارائه شده است.

یکی از افشاگران دنیای فناوری، Ice Universe، چندین خبر قابل توجه در خصوص Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر نموده است که جزئیات دقیق تری در خصوص انتظارات از این دستگاه ها ارائه می دهد.

اولین مورد قابل توجه، جزئیات باتری این دستگاه های نو است. همانطور که افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود، شرکت سامسونگ در زمینه باتری و شارژ ارتقای مهمی را برای هیچ کدام از گوشی ها ارائه نخواهد کرد. به گفته Ice Universe، گلکسی زد فولد 4 ظرفیت باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این همان باتری موجود در گلکسی زد فولد 3 است. این باتری عمر قابل قبولی را ارائه می دهد، اما با سطح اول بازار فاصله دارد.

در نقطه مقابل باتری گلکسی زد فلیپ 4 کمی بزرگتر از حد انتظار است. اخبار قبلی ادعا می کردند که باتری Flip 4 کمی بزرگتر از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی Flip 3 خواهد بود. اکنون بنا به گفته Ice Universe باتری گوشی Flip 4 دارای ظرفیت تبلیغاتی 3700 میلی آمپر ساعتی است. این نشان دهنده استقامت قابل توجه باتری گوشی نو می باشد. این خبر کاربران را شادمان می نماید، چرا که مشکل مهم مدل قبلی تا حد قابل قبولی کاهش می یابد.

در عین حال، سرعت شارژ در گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 ظاهراً به 25 وات محدود خواهد شد. گوشی Fold 3 قبلا هم همین سرعت را داشت؛ اما سرعت شارژ Flip 3 به 15 وات محدود بود، بنابراین افزایش آن به 25 وات مطمئناً یک ارتقاء خوشایند است.

بعضی امیدوار بودند که سامسونگ سرعت شارژ را در گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 به 45 وات ارتقا دهد، همانطور که در گلکسی اس 22 اولترا رخ داد. البته نباید از نظر دور داشت که گزارش های اخیر کاملاً روشن نموده اند که شارژ 45 واتی در واقع تفاوت معنی داری ایجاد نمی نماید.

خبر مهم دیگر تغییر طراحی مدل نو است. ظاهرا در مدل نو شاهد تغییر نسبت تصویر Galaxy Z Fold 4 به وسیله شرکت سامسونگ هستیم. به نظر می رسد صفحه نمایش داخلی گوشی تاشوی نو دارای نسبت 6:5 خواهد بود که عریض تر از نسبت 5:4 در گوشی Fold 3 است. در عین حال، نمایشگر بیرونی با نسبت 23:9 در مقایسه با نسبت 24.5:9 در گوشی Fold 3 کمی کوتاه تر و عریض تر خواهد بود.

در انتها باید یک خبر مهم را گوشزد کنیم. به گفته Ice Universe گوشی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهند کرد. چنان که می دانید این تراشه آینده هنوز رسما معرفی نشده است. انتظار می رود این تراشه به وسیله TSMC ساخته گردد. با این حال، بعضی از گزارش های اخیر تردید هایی را ایجاد می نماید که ممکن است تاخیر هایی در زمان عرضه تراشه ها وجود داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد شرکت سامسونگ میخواهد حتما از این تراشه نو استفاده کند.

منبع: 9to5google

منبع: فرارو

به "گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 چه تغییراتی خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 چه تغییراتی خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید