گلکسی زد فلیپ: تلفن تاشوی جدید سامسونگ رونمایی شد

به گزارش بابا آب داد، سامسونگ در رویداد Unpacked 2020 در سانفرانسیسکو جدیدترین تلفن تاشوی اش را رونمایی کرد.

گلکسی زد فلیپ: تلفن تاشوی جدید سامسونگ رونمایی شد

به گزارش بابا آب داد به نقل از سایت wired برخلاف نخستین تلفن تاشوی سامسونگ، گلکسی فولد که مانند یک کتاب طراحی شده و به طرفین باز می شد، گلکسی زد فلیپ صفحه بلند عمودی دارد و از وسط به سمت بالا و پایین باز می گردد. هنگامی صفحه AMOLED این تلفن کاملا باز می گردد قطری 6.7 اینچی پیدا می نماید. هنگامی که تلفن بسته می گردد، نسبت به تلفن های معمول اندازه کوچکتری دارد و به راحتی در جیب جا می گردد.گلکسی زد فلیپ نسبت به گلکسی فولد بهبودهای عمده ای پیدا نموده است. گلکسی فولد در هنگام وارد شدن به بازار دچار مسائل سخت افزاری متعددی هم شد.

لولای تلفن تاشوی جدید سامسونگ بسیار بهتر عمل می نماید و شکاف میان دو نیمه تلفن در هنگام تا کردن تقریبا دیده نمی گردد و طوری ساخته شده است که اجازه عبور غبار و شن را نمی دهد.

  • تعامل با اپلیکیشن ها

یک ویژگی گلکسی زد فلیپ مانند تلفن تاشوی قبلی سامسونگ، امکان تعامل با اپلیکیشن ها با شیوه های متفاوت است. برای مثال اپلیکیشن یوتیوب را در نظر بگیرید: شما می توانید از آن در حالی که تلفن به طور کامل باز شده است، به طور معمول از آن بهره ببرید و ویدئوها را ببینید. اما هنگامی که تلفن را تا 90 درجه تا می کنیم، تجربه متفاوتی خواهید داشت.

در این حالت، ویدئویی را که در یوتیوب می بینید به طور اتوماتیک نیمه بالایی تلفن و پیشنهادها و اظهارنظرها به نیمه پایینی صفحه منتقل خواهند شد.

این تغییرات در هنگام تا کردن صفحه تلفن که سامسونگ آن را Flex Mode می نامد، در خصوص اپلیکیشن دوربین هم رخ می دهد. هنگامی که صفحه دوربین تا زاویه معینی تا کنید، اپلیکیشن عکس فقط چیزهای را که می بیند در نیمه بالای صفحه به نمایش می گذارد و در نیمه پایینی صفحه می توانید گزینه هایی مانند انتخاب دریافت عکس یا ویدئو و افکت های متفاوت را ببینید.

  • قیمت مناسب تر

لولای گلکسی زد فلیپ هم بهتر از مدل تاشوی قبلی است، به طوری که در هنگام بستن گوشی شکاف چندانی در میان دو بخش آن دیده نمی گردد.

گلکسی زد فلیپ با قیمت 1380 دلاری تلفن گران قیمتی شمرده می گردد، اما نسبت به تلفن تاشوی قبلی سامسونگ، گلکسی فولد با قیمت 1980 دلاری اش ارزان تر است. گلکسی زد فلیپ بر خلاف گلکسی فولد از شبکه بیسیم 5G پشتیبانی نمی نماید.

گرچه گلکس زد فولد نسبت مدل قبلی تلفن تاشوی سامسونگ بهبود قابل توجهی پیدا نموده است، باید در انتظار ماند تا معلوم گردد تا چه مصرف کنندگان را به خود جلب خواهد نمود.

  • منتظر چه تلفن های هوشمندی در سال 2020 باشیم (1)| گوشی های با صفحه تاشو، اتصال 5G و دوربین های معرکه

منبع: همشهری آنلاین

به "گلکسی زد فلیپ: تلفن تاشوی جدید سامسونگ رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ: تلفن تاشوی جدید سامسونگ رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید