واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد

به گزارش بابا آب داد، تهران (پانا) - معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهوری نوشت بحران قطعی برق، مسأله ای پیچیده و چند ساحتی است. وزیر نیرو چهره معتبر بین المللی و سرمایه انسانی ممتاز و شایسته است، از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد.

واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد

علیرضا معزی در توئیتی نوشت:

بحران قطعی برق، مسأله ای پیچیده و چند ساحتی است تغییرات پرشتاب اقلیمی و بعلاوه شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، فراوری برق را دچار معضل نموده و بی گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای شرایط غیرقابل قبول چند روز گذشته بود آن چنان که رییس جمهوری و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.

ساده سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزیی از راه چاره نیست و فقط می تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای به جامانده برای انتقام گیری بیشتر باشد.

سال ها مدیریت ارشد در وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و بعلاوه مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل از رضا اردکانیان چهره معتبر بین المللی و سرمایه انسانی ممتاز و شایسته ای برای ایران ساخته است از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه ها برق فراوری نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید