مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اضافه شدن گیف به ریتوییت ها تا تقویت آنتن دهی آیفون

به گزارش بابا آب داد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اضافه شدن گیف به ریتوییت ها تا تقویت آنتن دهی آیفون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

توییتر امکانی را برای کاربران فراهم نموده است که می توانند در ریتوییت ها گیف اضافه نمایند. این موضوع به عنوان یک ابزار سرگرم نماینده در نظر گرفته شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک؛ شرکت مادر اینستاگرام یک چالش تازه را آغاز نموده است. در جربان این چالش تازه، تمامی صفحاتی که یک بار تیک آبی(احراز هویت) گرفته اند، دوباره مورد آنالیز امنیتی قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش ها حکایت از آن دارند که احتمالا نسل بعدی گوشی هوشمند لنووZ6 پرو با ویژگی شارژ سریع رونمایی می گردد. این موضوع را می توان آخرین غافلگیری شرکت لنوو در مورد گوشی هوشمند و تازه این شرکت دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی ماه های اخیر بارها در مورد اطلاعات و شایعات مرتبط با وان پلاس 7 پرو صحبت نموده ایم و به نظر می رسد بسیاری از خبرهایی که این روزها به طور رسمی منتشر می شوند از قبل سوخته اند. اما باز هم اطلاعاتی محدود وجود دارند که تا کنون مطرح نشده بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تحلیلگر ارشد و سرشناس شرکت اپل وعده داده که شرایط آنتن دهی آیفون 2019 به مراتب قوی تر از نمونه های گذشته است و این موضوع به بعضی تغییرات سخت افزاری در آیفون های تازه مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اضافه شدن گیف به ریتوییت ها تا تقویت آنتن دهی آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اضافه شدن گیف به ریتوییت ها تا تقویت آنتن دهی آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید