قیمت ساعت هوشمند وان پلاس از حدود 150 یورو آغاز خواهد شد

به گزارش بابا آب داد، وان پلاس میخواهد در کنار پرچم داران سری 9 خود از یک ساعت هوشمند هم تحت عنوان وان پلاس واچ رونمایی کند که گفته می گردد با قیمت 150 یورو راهی بازار خواهد شد.

قیمت ساعت هوشمند وان پلاس از حدود 150 یورو آغاز خواهد شد

وان پلاس تا به این لحظه ساعت هوشمندی راهی بازار نکرده اما مدت زمان بسیار زیادی است که شایعه ساخت یک ساعت هوشمند توسط این شرکت به گوش می رسد. اما این طور که به نظر می رسد، این بار قصد شرکت کاملا جدی است و فردا در کنار پرچم دارهای سری وان پلاس 9 که احتمالا شامل سه مدل استاندارد، پرو و R می شوند، از ساعت هوشمند این شرکت هم رونمایی خواهد شد.

تا به این لحظه در رابطه با این ساعت خبر خاصی منتشر نشد و خود وان پلاس هم اطلاعاتی در رابطه با آن در اختیار کاربران قرار نداد. اما شنیده می گردد این محصول از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ است و از لحاظ مشخصات و قابلیت ها، یکی از بهترین ساعت هایی است که کاربران می توانند در سال 2021 خریداری نمایند.

الیته برای اینکه ارزش خرید یک محصول افزایش پیدا کند، ضروری است قیمت مناسبی داشته باشد که به گفته ایشان آگاروال، یکی از افشاگران حوزه فناوری در توییتر، احتمالا برای این ساعت هوشمند قیمت 150 یورو در نظر گرفته می گردد. البته این قیمتی است که برای نمونه های ارسالی به اروپا در نظر گرفته شده چرا که به نظر می رسد در بازارهای دیگر، قیمت محصول مورد نظر متفاوت خواهد بود.

در کنار قیمت، آگاروال تصویری از دو مدل این ساعت با رنگ مشکی و نقره ای را منتشر کرد که می توانید در بالا آن را مشاهده کنید. طبق شنیده ها، گویا ساعت هوشمند وان پلاس از لحاظ مشخصات فنی و قابلیت های نرم افزاری مشابه محصولاتی نظیر Amazfit GTR 2، هواوی واچ GT2 و شیائومی می واچ خواهد بود. از قابلیت هایی که قرار است در این ساعت هوشمند شاهد آن باشیم می توان به نمایشگر 1.39 اینچی با پنل OLED، سنسور سنجش میزان اکسیژن خون، استاندارد ضد آب IP68، بیش از دو هفته نگه داری شارژ و یک سیستم عامل سفارشی اشاره نمود.

با در نظر دریافت قابلیت ها، می توان گفت 150 یورو قیمت بسیار مناسبی است و می تواند نماینده وان پلاس را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2021 تبدیل کند، البته در صورتی که آنچه که در رابطه با آن می شنویم، در عمل هم به بهترین شکل ممکن پیاده شوند. همان طور که اشاره شد، ساعت هوشمند وان پلاس فردا و در کنار پرچم داران سری وان پلاس 9 رونمایی می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت ساعت هوشمند وان پلاس از حدود 150 یورو آغاز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ساعت هوشمند وان پلاس از حدود 150 یورو آغاز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید