مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

به گزارش بابا آب داد، برای این که آنالیز درخواست های کسانی که از محدودیت های مسافرتی معاف هستند ادامه داشته باشد، نحوه ارائه درخواست برای ویزای بازدیدکننده، ویزای کاری و ویزای تحصیلی کانادا موقتا تغییر نموده است. اگر بیرون از کانادا هستید، باید درخواست برای اخذ اجازه کار را به صورت آنلاین ارائه دهید.

مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

همه گیری جهانی ویروس کرونا و بسته شدن دفاتر VAC و سفارت ها بر فرایند تکمیل پفراینده درخواست ویزای کانادا و کارهایی مانند ارائه اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری هم تاثیر گذاشته است. قبل از ارائه درخواست ویزا در خصوص این تاثیرات اطلاعات کسب کنید.

این اولویت آنالیز پفراینده درخواست ویزای کانادا همچنین شامل افرادی می گردد که در خدمات و شغل های ضروری مرتبط با صنعت کشاورزی، فراوری غذا و خدمات مراقبت درمانی فعال هستند.

به عنوان یک کارگر موقت، شما از محدودیت های مسافرتی معاف هستید، اگر برای یک هدف ضروری و غیر اختیاری به کانادا می آیید. آن دسته از افرادی که می توانند بدون داشتن اجازه کار در کانادا کار نمایند هم ممکن است در خصوص محدودیت های مسافرتی معافیت داشته باشند.

به عنوان شخصی که در کانادا کار می نماید، سفر شما ضروری تلقی می گردد، اگر شما در هر کدام از این موقعیت ها قرار داشته باشید:

اگر برای دریافت اجازه کار و ویزای کار کانادا تا این لحظه کاری نکرده اید، باید به چند نکته توجه کنید. به خاطر تاثیرات همه گیری ویروس کرونا، آنالیز درخواست های ویزای کانادا به صورت معمول انجام نمی گردد و سفارت این کشور زمان دقیقی را برای آنالیز پفراینده ارائه نمی دهد. دولت این کشور برای بعضی از درخواست ها شامل درخواست های کانادایی هایی که سعی دارند به کانادا برگردند و افراد آسیب پذیر اولویت بالاتری در نظر گرفته است.

منبع مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

به "مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید