مشخصات فنی وان پلاس نورد 2 به طور کامل لو رفت

به گزارش بابا آب داد، طی هفته های گذشته گزارش های زیادی درباره گوشی های سری نورد وان پلاس مانند نورد CE و نورد N200 منتشر شده است. اگرچه این گوشی ها عضو سری نورد هستند، اما حالا به لطف افشای اطلاعات مربوط به جانشین مدل اصلی نورد می توانیم به مشخصات وان پلاس نورد 2 بپردازیم.

مشخصات فنی وان پلاس نورد 2 به طور کامل لو رفت

این اطلاعات از طرف یکی از افشاگران با نام Steve Hemmerstoffer منتشر شده که در این زمینه ید طولایی دارد و به همین خاطر می توانیم به این مشخصات فاش شده اعتماد کنیم. یکی از مهم ترین مشخصات وان پلاس نورد 2، بهره گیری آن از چیپست Dimensity 1200 مدیاتک است. اگر این مشخصه صحت داشته باشد، این گوشی اولین گوشی وان پلاس خواهد بود که بدون چیپست کوالکام راهی بازار می گردد و این یک خبر عالی برای مدیاتک به حساب می آید.

به غیر از این تراشه، دیگر ویژگی های وان پلاس نورد 2 غافلگیرنماینده نیستند. گفته می گردد این گوشی وان پلاس از نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. به نظر می رسد کاربران با رفرش ریت 90 هرتز روبرو خواهند شد. به طور کلی نمایشگر این گوشی از نظر اندازه و مشخصات تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد.

در پنل پشتی این گوشی سه دوربین تعبیه شده و برای مقایسه باید به وجود 4 دوربین در پنل پشتی مدل اصلی گوشی نورد اشاره کنیم. گفته می گردد دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی (احتمالا تشخیص عمق) واقع شده است. در حفره نمایشگر هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد. این یعنی دوربین سلفی دوگانه موجود در نسل قبلی به این گوشی راه پیدا نکرده است.

انرژی وان پلاس نورد 2 از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و برای شارژ هم می توانیم انتظار حداقل سرعت 30 وات را داشته باشیم. در نهایت کاربران برای خرید این گوشی باید بین دو گزینه 8/128 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. به احتمال زیاد هر دو مدل از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی نمایند. طبق شایعات منتشر شده، احتمالا یک ماه دیگر شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی وان پلاس نورد 2 به طور کامل لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی وان پلاس نورد 2 به طور کامل لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید