شکست سنگین نجاتی در جام ایوانوویچ در دو وزن بالاتر

به گزارش بابا آب داد، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام لیوبومیر ایوانوویچ از صبح امروز (شنبه) و در 10 وزن در حال برگزاری است.

شکست سنگین نجاتی در جام ایوانوویچ در دو وزن بالاتر

به گزارش بابا آب داد و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات که به مدت یک روز برگزار می گردد به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای و با حضور 5 نفر برگزار می گردد، محمدهادی شعبانی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر سابولیک لوسونچ از صربستان را مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل امین صفرشایف از روسیه مغلوب گردید. پویا دادمرز هم در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر مقابل ویکتور ودیرینکوف از روسیه به پیروزی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و در دو گروه 3 نفره به صورت دوره ای برگزار می گردد، امید آرامی در گروه در دور نخست با توجه به حاضر نشدن حریف مقابل کایریاکوس زورناتسیدیس از یونان به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف انور الاخیاروف از روسیه می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی با توجه به حاضر نشدن حریف یونانی به دور دوم راه یافت. در همین وزن علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 3 بر 3 مقابل جامبولات لوکایف از روسیه پیروز شد. محمدجواد رضایی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر علیرضا نجاتی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف نظیر عبداله یف از روسیه می رود. نجاتی هم در صورت حضور رضایی در ملاقات فینال به گروه شانس مجدد راه می یابد.

در وزن 72 کلیوگرم علی ارسلان در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر گوران سریماچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مقابل روبرت فریتچ از مجارستان به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارسلان در این مرحله با الکسا ارسکی از صبرستان مبارزه می نماید.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 7 شرکت نماینده و در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می گردد، امین کاویانی نژاد در دور نخست مقابل الکسا ایلیچ از صربستان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 3 سرگئی استپانوف از روسیه را مغلوب کرد. کاویانی نژاد در دور بعد به مصاف رومن ولاسوف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه می رود.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 7 مغلوب زارکو دیچکوف از صربستان شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی هم بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 5 بر 1 و ضربه فنی والدان زیوکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 1 از سد ویتالی شور از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله به مصاف زورابی گدخوری از روسیه می رود.

گفتنی است در مسابقاتی که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می گردد، نفرات اول و دوم هرگروه به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و به صورت ضربدری با یکدیگر مبارزه می نمایند و برنده این مسابقات به ملاقات فینال و بازنده هم راهی ملاقات رده بندی می گردد.

با توجه به نتایج کسب شده امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، در مرحله نیمه نهایی حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکست سنگین نجاتی در جام ایوانوویچ در دو وزن بالاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین نجاتی در جام ایوانوویچ در دو وزن بالاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید