تمرین با مهماندوست افتخار بزرگی است، المپیک توکیو از آن ایران است

به گزارش بابا آب داد، پیغام قبادی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: انگیزه و تمایل استاد مهماندوست برای پیشرفت مثال زدنی است، با وجود حقوق های عقب افتاده و بعضی کم و کاستی ها مثل همواره با مدیریت مثال زدنی، مصمم و با اراده کارها را خوب پیش می برد و تأثیر او بر تکواندو آذربایجان با نتایجی که با این تیم کسب نموده غیر قابل انکار است.

تمرین با مهماندوست افتخار بزرگی است، المپیک توکیو از آن ایران است

وی در مورد شرایط خود در تیم ملی آذربایجان توضیح داد: در وزن 87- کیلوگرم در اروی تیم ملی آذربایجان فعالیت می کنم. تا قبل از شیوع بیماری کرونا چند تورنمنت سطح بالا اعزام شدیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم که متأسفانه این بیماری شرایط را تغییر داد. البته برای حضور در بازی های المپیک میلاد بیگی در وزن 80- به وسیله رنکینگ کسب سهمیه نموده و با صلاحدید استاد مهماندوست برای سهمیه دوم در وزن 87+ کیلوگرم رادیک عیسی اف با سابقه طلای المپیک 2016 معرفی شده است.

قبادی ادامه داد: برای من جای خوشحالی و افتخار دارد که زیر نظر بهترین مربی جهان و در کنار دو تکواندوکار صاحب نام تمرین می کنم. میلاد بیگی در وزن 80- کیلوگرم مبارزه می نماید و واقعاً تمرین کنار این نابغه تکواندو یکی از شانس های زندگی من بود. ضمن اینکه در وزن 87+ کیلوگرم نیز رادیک با کلی مدال جهانی و اروپا حضور دارد و من از این نفرات درس های زیادی گرفتم.

عضو ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در مورد مسائل این تیم گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو هر بار که سر تمرین می آیند قول هایی از رفع شدن مسائل می دهند. مسائلی که در 9 ماه گذشته گریبان تیم ملی تکواندو آذربایجان را گرفته ولی مسئولان فقط امید می دهند و ما منتظر تحقق این وعده ها هستیم. فقط می توانیم امیدوار باشیم که طلب ها را پرداخت نمایند.

وی در مورد تعویق المپیک گفت: تعویق یکساله این بازی های در پی شیوع بیماری کرونا یک اتفاق جهانی و نادر بود که بدون شک تأثیرات زیادی روی ورزش کل جهان بخصوص زندگی و تمرینات قهرمانان صاحب نام و مدعیان کسب مدال در همه رشته ها گذاشته است. اما شرایط برای همه یکسان است و باید از این فرصت بهترین بهره با برد.

قبادی در پاسخ به این سوال که آیا علاقمند نبود اکنون عضو تیم ملی ایران باشد؟ پاسخ داد: تا به امروز به این موضوع فکر ننموده ام، بعد از اینکه برای تحصیل از کشور خارج شدم، مسیری برای زندگی ورزشی و قهرمانی خود انتخاب کردم و می خواهم با انگیزه مضاعف این راه را ادامه دهم. هیچگاه در مورد فدراسیون تکواندو و یا مسئولان آن صحبت ننموده و مسئله ای در این خصوص ندارم. اینجا خیلی راحتم، استاد مهماندوست خیلی برای من زحمت کشید و کوشش می کنم زحمات او را جبران کنم.

عضو پیشن تیم ملی تکواندو امید ایران در خاتمه گفت: میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور تکواندوکاران المپیکی ایران در آخرین مسابقات خود با ارائه مبارزات بسیار خوب ثابت کردند به بلوغ فکری و تاکتیکی خوبی دست پیدا نموده و از همه مهمتر هماهنگی بسیار بالایی هم با کادر فنی دارند. این دو می دانند چه هدف بزرگی پیش رو دارند و به امید خدا با ادامه این فرایند هر دو به مدال با ارزش المپیک توکیو که از آن ایران است، دست پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرین با مهماندوست افتخار بزرگی است، المپیک توکیو از آن ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین با مهماندوست افتخار بزرگی است، المپیک توکیو از آن ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید