تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از دوشنبه

به گزارش بابا آب داد، معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان های دولتی تهران، از ابتدای شهریورماه و آغاز ساعات کاری از7:30 تا 14:30، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از تاریخ مذکور از 8:30 تا 16 اجرا خواهد شد.

تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از دوشنبه

به گزارش بابا آب داد، در این اطلاعیه آمده است: با استناد به شصت و هشتمین صورتجلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و هم با توجه به بازگشت ساعت کاری ادارات و سازمان ها به ساعت 7:30 تا14:30، لذا از ابتدای شهریور ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت 8:30 تا 16 خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، در این تغییر زمانی، شهروندان می توانند یک خروج رایگان پس از ساعت 14:30 از این دو محدوده داشته باشند.

بعلاوه ساکنین طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا هم خواهند توانست پس از ساعت 14:30 به دو محدوده فوق یک ورود رایگان داشته باشند.

لازم به ذکر است، این تصمیم همزمان با ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر آغاز ساعت کاری ادارات و سازمان ها از ابتدای شهریور ماه از ساعت 7:30 تا 14:30 و برای تسهیل در تردد شهروندان اخذ و اجرا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید