با استقلال به لیگ برترتکواندو می آییم، شیوه برگزاری تغییر کند

به گزارش بابا آب داد، سرمربی تیم تکواندو استقلال جوانه با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: همانند سال گذشته تصمیم گیری برای حضور در لیگ برتر تکواندو با تأخیر صورت گرفت، ولی در نهایت آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده و در حال فراهم آوردن مقدمات حضوری قدرتمندتر از سال گذشته هستیم.

با استقلال به لیگ برترتکواندو می آییم، شیوه برگزاری تغییر کند

وی ادامه داد: با تکواندوکاران مد نظر خود از جمله چند ملی پوش صحبت هایی شده، ولی هنوز چیزی به قرارداد رسمی منعقد نشده است. ملی پوشان مد نظر ما تحت قرارداد با تیم های خود هستند و ما نیز با کادر فنی همان تیم ها مذاکره کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم.

صالحی اضافه کرد: لیگ 1400 شرایط متفاوتی نسبت به سالهای گذشته دارد و آن هم حضور جوانان در تیم های مختلف است. در واقع مربیان تیم ها ترجیح داده اند که به جای صرف هزینه های زیاد به جوانان خود اعتماد کنند. حتی مدعیان سنتی قهرمانی نیز همین شرایط را دارند و شک نکنید چنین تفکری به بالا رفتن سطح فنی لیگ کمک شایانی خواهد داشت و در نهایت تبعات مثبتی برای تکواندو ایران دارد.

سرمربی استقلال جوانه اضافه کرد: امیدوارم مسئولین سازمان لیگ نسبت به تغییر شیوه برگزاری اقدام کنند. سال گذشته با کلی هزینه اردو، هتل، ثبت نام و..... تنها دو روز بازی ها انجام شد که هیچ بار فنی مثبتی برای تکواندو نداشت و مهم تر از آنکه تیم ما که می توانست در بین چهار تیم برتر حاضر باشد، از همین فشردگی لطمه خورد. به همین دلیل است که به صراحت اعلام می کنیم اگر قرار است همانند سال گذشته لیگ برتر به صورت فشرده برگزار شود، ما شرکت نخواهیم کرد.

وی در مورد اعضای کادر فنی هم گفت: رحمان صالحی، داود حبیب زاده و مسعود حجی زواره بنده را در کادر فنی همراهی خواهند کرد. فرزاد عبدالهی هم پس از صحبت با ما به کادر فنی تیم معتمد پیوست و ما نیز برای او و قهرمانان خوب کشورمان در این تیم آرزوی موفقیت داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با استقلال به لیگ برترتکواندو می آییم، شیوه برگزاری تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استقلال به لیگ برترتکواندو می آییم، شیوه برگزاری تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید