مذاکره کمیته فوتسال با خوراکچی برای تیم ملی و تیم جوانان

به گزارش بابا آب داد، محمود خوراکچی هفته گذشته به جای جواد اصغری مقدم به عنوان سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند انتخاب شد تا در رده باشگاهی به کار مربیگری در فوتسال ایران بازگردد.

مذاکره کمیته فوتسال با خوراکچی برای تیم ملی و تیم جوانان

خوراکچی پیش از این مذاکراتی با کمیته فوتسال برای حضور در دو تیم ملی انجام داده بود که این مذاکرات به نتیجه نرسید.

کمیته فوتسال ابتدا قصد داشت خوراکچی را به عنوان دستیار سیدمحمد ناظم الشریعه به تیم ملی فوتسال بزرگسالان اضافه کند که خوراکچی با این پیشنهاد مخالفت کرد.

این مربی در تبادل نظر با بابا آب داد ضمن تایید این خبر گفت: قبل از حضور آقای اصولی در کمیته فوتسال، با من برای تیم ملی بزرگسالان صحبت شد ولی بنده پیشنهاد دستیاری را رد کردم. اگر قرار باشد جایی کار کنم، فقط به عنوان سرمربی خواهد بود.

خوراکچی بعلاوه در پاسخ به این سئوال که جلسه چند روز پیش شما با احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال بر سر چه موضوعی بود؟ گفت: قبل از آنکه به تیم کراپ بروم، آقای اصولی جلسه ای صمیمانه با آقای اصولی داشتم. قرار بود برای حضور در یکی از تیم های پایه (زیر 19 یا زیر 23 سال) سرمربی بشوم و برنامه هایم را دادم ولی در نهایت به تیم کراپ آمدم.

وی اضافه کرد: من در تیم کراپ ماندنی هستم و یک فصل و نیم قرارداد دارم. اگر به من برای حضور در تیم های پایه فوتسال ایران احتیاج بشود و قانون هم اجازه بدهد، همزمان در کراپ و تیم های پایه خواهم بود مشروط به اینکه کراپ لطمه نخورد. در غیر این صورت، کار در تیم کراپ برایم در اولویت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مذاکره کمیته فوتسال با خوراکچی برای تیم ملی و تیم جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره کمیته فوتسال با خوراکچی برای تیم ملی و تیم جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید