دوستی: در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو می رویم

به گزارش بابا آب داد، تیرانداز کشورمان در اهداف پروازی گفت: با توجه به پشتوانه خوبی که در فدراسیون داریم و حمایت های دادگر قول می دهم در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو باشیم.

دوستی: در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو می رویم

علی دوستی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بابا آب داد، در خاتمه نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی گفت: از 75 توانستم رکورد 73 بزنم. البته می توانستم رکورد 75 و رکورد بهتری بزنم ولی دو بشقاب را از دست دادم. سال گذشته نیز در مسابقه آخر همین رکورد را زدم و انشالله در مسابقات بعد آن را تکرار می کنم. اگر این رکورد را در مسابقات جهانی بزنم قطعا در فینال هستم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به پشتوانه خوبی که در فدراسیون داریم و حمایت های دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی از اهداف پروازی، قول می دهم در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو باشیم. اردوها به زودی آغاز می گردد و امیدوارم با کسب مدال جوابگوی حمایت های رئیس فدراسیون باشیم.

تیرانداز کشورمان در اهداف پروازی در مورد لزوم حمایت از این رشته به وسیله مسئولین ورزش کشور توضیح داد: سه سال است از مسابقات جهانی قطر برگشتیم اما یک روز هم اردو نداشتیم و این خیلی بد است. رقبای ما هر روز تمرین دارند اما ما یک سال است در خانه هستیم و به کارهای روزانه خود می رسیم و این جای تاسف دارد. اما خبر خوب این است که اردوها به زودی آغاز می گردد و امیدوارم به سطح خوبی از آمادگی برسیم و به سکوی بازی های آسیایی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دوستی: در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی: در بازی های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید