خبرنگاران قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا شروع به کار کرد

به گزارش بابا آب داد، تهران-خبرنگاران- قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا صبح امروز یکشنبه 11 بهمن در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش شروع به کار کرد.

خبرنگاران قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا شروع به کار کرد

قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا و امیر سرتیپ دوم پزشک موذنی شروع به کار کرد.

در جریان شروع به کار این قرارگاه، امیر حیدری از تجهیزات و دستاوردهای بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که در میدان صبحگاه گرد آمده بودند، بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا نهاده شد.

به گفته امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش این قرارگاه همزمان در تهران و سراسر کشور در یگان های تابعه نزاجا فعالیت خواهد نمود.

تمامی یگان های تابعه اعم از بیمارستان های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی، پزشکان، پزشک یاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ها قرار خواهند داد.

همچنین تجهیزات برطرف آلودگی نیروی زمینی در مراکز پر ازدحام شهرها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و برطرف آلودگی اقدام خواهند کرد.

به گزارش بابا آب داد، بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس کرونا در کشور تا به امروز 593 نفر هستند که 123 نفر ترخیص شده و بهبود یافته و 43 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید